top of page

פרטיך נקלטו בהצלחה

צריך עצה? פנה אלינו

מאמרים נבחרים

ניתן להוריד את המאמרים וגם להצטרף לרשימת התפוצה

עקרונות מרכזיים בבחירת כלי Marketing Automation

01/07/2015

המאמר המצורף מתאר את העקרונות המרכזיים בבחירת כלי MA.

במאמר תמצאו את השיקולים המרכזיים שיעזרו לכם לבצע התאמה בין צרכי הארגון שלכם לסוגי הפתרונות הקיימים.

 

Gartner Magic Quadrant for CRM Lead Management 09-2016

09/2016

סקירה עדכנית של גרטנר על כלי Marketing Automation.

הסקירה מתיחסת לנקודות הבאות:

  • הספקים המרכזיים בשוק

  • יתרונות וחסרונות של כל פתרון

  • הקריטריונים שנבחנו

  • משקל של כל קריטריון

The Forrester Wave Q4-2016

11/2016

סקירה עדכנית של פורסטר על כלי MA.

הסקירה מסווגת את הכלים ליכולות ויתרונות חסרות של כל פתרון

IDC MarketScape Worldwide Marketing Cloud Platforms 2016

24/01/2016

מחקר זה  סוקר את פלטפורמות השיווק בענן הקיימות בשוק

Gartner Magic Quadrant for Digital Marketing Hubs 01-2016

28/03/2016

מחקר של גרטנר הסוקר את הפלטפורמות לשיווק דיגיטלי הקיימות בשוק

The Forrester Wave-Data Management Platforms Q4-2015

02/01/2016

מחקר של פורסטר הסוקר את הפתרונות המובילים בשוק בתחום

DMP - Data Management Platforms

Gartner Magic Quadrant 08-2015

14/09/2015

סקירה עדכנית של גרטנר על כלי Marketing Automation.

הסקירה מתיחסת לנקודות הבאות:

  • הספקים המרכזיים בשוק

  • יתרונות וחסרונות של כל פתרון

  • הקריטריונים שנבחנו

  • משקל של כל קריטריון

The Forrester Wave Q1-2014

06/07/2014

סקירה עדכנית של פורסטר על כלי MA.

הסקירה מסווגת את הכלים לשני סוגים מרכזיים לפי גודל הארגון:

  • כלים לארגונים גדולים

  • כלים לארגונים קטנים

Marketing Automation Glossary

01/02/2016

מסמכון זה מרכז מונחים מרכזיים בתחום 

Marketing Automation Simplified

13/07/2014

המאמר סוקר את העקרונות של השיווק הממוקד הדיגיטלי:

  • Targeting

  • Email marketing

  • Lead Nurturing

  • Lead management

  • Lead Scoring

6 Signs You Need Marketing Automation

10/07/2014

המאמר מציג שש נקודות המצביעות על הצורך בפתרון MA:

  • קושי בהגעה לקהל היעד

  • משימות חוזרות המבוצעות בצורה ידנית

  • בעיות סינרגיית שיווק-מכירות

  • קושי בהצפת ערך הפעילות השיווקית

  • חוסר בלידים למכירות

  • איבוד עסקאות למתחרים

Why Marketing Automation

09/07/2014

מדריך קצר ותמציתי על הערך העסקי של פתרונות Marketing Automation. 

Why Do You Need Marketing Automation?

20/05/2015

יחידות השיווק מפנים יותר ויותר תקציבים למדיה הדיגיטלית ואנשי השיווק נדרשים לדעת ביתר דיוק מהו החזר ההשקעה של כל פעילות שהם עושים.

פתרונות  Marketing Automation מסייעים לאנשי השיווק לנהל מספר רב של קמפיינים בסביבה רב ערוצית ולמדוד מהו החזר ההשקעה של כל פעילות.

 

המאמר הקצר הבא מאיר כמה נקודות לגבי פתרונות אלו.

Avoid these 10 Marketing Automation Rookie Mistakes

29/08/2015

מאמר זה מציג 10 עקרונות בהם יש לדבוק על מנת ליישם בהצלחה פתרון Marketing Automation

 

קריאה נעימה

9 Stats to Prove That Your Business Needs a Marketing Automation Software

01/08/2015

המאמר המצורף מציג סטיטיסטיקות אודות ההשפעה העסקית של פתרונות Marketing Automation

 

קריאה נעימה

Marketing Automation Trends 2014

16/08/2014

סקר  שנערך בקרב כ 900 אנשי שיווק, במסגרתו נבחנו הנושאים הבאים:

  • מהן התועלות המרכזיות

  • מהן היכולות הפונקציונליות המרכזיות של הפתרון

  • מהם האתגרים המרכזיים בהטמעה

  • כיצד מודדים החזר השקעה של פתרונות אלו

Marketing Automation Roundup

17/12/2014

הצמיחה של הדיגיטל מינפה בצורה חסרת תקדים את מיכון השיווק.

אנשי השיווק משתמשים ביותר ויותר טכנולוגיות על מנת להביא לתוצאות עסקיות טובות יותר.

המחקר המצורף, סוקר את המגמות בהתפתחות התחום ומאפשר הבנה של הכלים העומדים לרשות מנהל השיווק בעולם הדיגיטלי, ואת התרומה העסקית של כל אחד מהם.

The ROI of Marketing Automation

01/03/2016

מאמר תמציתי זה מרכז את התחומים המרכזיים בהם בא לידי ביטוי החזר ההשקעה לארגונים המטמיעים מערכות אלו

25 Jaw-Dropping Marketing Automation Stats

13/10/2014

המאמרון מציג 25 נתונים סטטיסטיים אודות Marketing Automation.

  • התעשיה והיקפי האימוץ של הפתרונות

  • האתגרים העומדים בפני מנהלי השיווק בהקשרים אלו

  • המענה אותם מספקים הפתרונות אל מול האתגרים

Guide to Building Your Marketing Technology Stack

15/02/2016

המאמר מתאר את סט הטכנולוגיות הנדרשות ליחידות השיווק על מנת להיות מסוגלות לנהל תקשורת אפקטיבית אל מול הלקוחות בסביבה רב ערוצית מוכוונת דיגיטל

The CMO Solution Guide For Building A Modern Marketing Organization

15/12/2015

ריכוז של דעות של סמנכלי שיווק בעולם בנושאים מרכזיים בבנית יחידות שיווק בעולם הדיגיטלי

5 Ways Marketing Can Drive Higher Online Commerce

14/08/2015

המאמר המצורף מתאר את שיטת העבודה שיכולה לסייע לאנשי השיווק לעמוד באתגרים של גידול בהרכשת לקוחות אל מול יחסי המרה נמוכים.

  • שימוש בנתוני התנהגות הלקוח באתר

  • בניית פרופיל לקוח מוכוון דיגיטל

  • חיבור מאפייני התנהגות אופליין + אונליין

  • תקשורת רב ערוצית

  • תקשורת שיווקית פרסונלית לאחר המכירה

 

קריאה נעימה

The CMO Solution Guide to Leveraging New Technology and Marketing Platforms

14/07/2015

על מנת לעמוד בקצב הדרישות והשינויים הנדרשים בניהול והעצמת חווית הלקוח, על מנהל השיווק:

  • לגבש חזון ברור לניהול חווית לקוח

  • רתימת יחידות הארגון

  • הובלת הטמעת טכנולוגיות תומכות

  • התאמת מבנה ארגוני ותחומי אחריות

  • הוצל"פ של החזון לרוחב הארגון

  • מיסוד תהלכי למידה ושיפור מתמיד

 

המדריך הבא מתאר את הדרך והפתרונות הנדרשים להשגת המטרות.

5 Ways To Win With Data-Driven Marketing

07/06/2015

המאמר המצורף סוקר את חמשת העקרונות שיסייעו בידכם להעצים את אפקטיביות השיווק באמצעות שימוש מושכל בנתונים.

  • ניהול מבנה, זמינות ואיכות הנתונים

  • אוטומציה של תהליכים

  • שימוש בנתונים לתיקוף לידים

  • ניסוי וטעייה

  • מיקוד ב Quick-Wins

 

המאמר מפרט מה נדרש בכל נושא

 

 

The Data-Driven Marketer

13/02/2015

סקר הנערך בקרב 852 אנשי שיווק מגלה כי רובם מונחי נתונים בתכנון והוצל"פ של פעילות שיווקית.

 

השימוש בנתונים בא לידי ביטוי בעיקר במישורים הבאים:

  • ניתוח מקדים של הלקוחות

  • פעילות ממוקדת אל מול סגמנטים מוגדרים

  • מדידת אפקטיביות המהלכים השיווקיים

 

המאמר המצורף, מציג את תוצאות הסקר.

 

Graduating from Email Marketing to Marketing Automation

02/12/2014

מאמר קצר וממצה המתאר את ההבדלים המרכזים בין פתרונות למשלוח אימייל לפתרונות MA הן מבחינה עסקית והן מבחינה פונקציונאלית.

ההבדלים המרכזיים:

  • מעבר ממשלוח מסר חד פעמי לניהול שיחה

  • מתקשורת חד ערוצית לרב ערוצית

  • יותר קמפיינים בפחות זמן

  • יותר לידים במדדי כמות ואיכות

  • העצמת סינרגיית שיווק-מכירות

 

בסוף המאמר ניתן למצוא השוואה פונקציונאלית של הפתרונות, כמו גם שאלון קצר להבנת מידת ההתאמה של פתרון MA לארגון.

Why Marketing Automation is More Successful Than Email Marketing

07/09/2014

במאמר קצר ותמציתי זה תמצאו 10 סיבות מרכזיות להתקדם מאימייל מרקטינג לפתרונות הדור הבא על מנת לייצר יותר לידים למכירות.

  • טרגטינג חכם

  • אוטומציה

  • סנכרון רב ערוצי

  • ניהול קמפיינים מובנה

  • לידים איכותיים למכירות

Email Marketing versus Marketing Automation Solutions

07/09/2014

מחקר השוואתי המסביר מהם ההבדלים המרכזיים בין פתרונות אימייל מרקטינג לפתרונות MA.

 

במסמך תמצאו:

  • טבלת השוואה של יכולות פונקציונליות מרכזיות

  • מחשבון באמצעותו תוכלו להעריך עד כמה הפתרון מתאים לארגון שלכם

Behavioral Email Marketing

15/06/2015

המאמר המצטרף מסביר:

  • מה פשר המושג Behavioral Emails

  • דוגמאות

  • איך עושים זאת נכון

 

 

 

2015 Email Benchmarks and Trends

07/07/2015

המאמר המצורף מכיל נתוני בנצ'מרק לפעילות במייל בחלוקה לסוגי קמפיינים.

  • מדדים ביצוע מרכזיים

  • ימי השבוע

  • שעות ביום

  • דוגמאות

 

קריאה נעימה

The New Rules of the Game

28/06/2015

המאמר המצורף מנתח את השינויים שהתרחשו בתהליכי הרכישה וקבלת ההחלטות במגזר ה B2B, ההשלכות של שינויים אלו על הספקים וההתאמות והפתרונות שיש להטמיע כתוצאה מכך.

  • הבנה של המוטיבציות של הלקוחות השונים

  • הכרות מעמיקה של מסע הלקוח

  • יכולת תמיכה בפרסונות השונות בכל שלב במסע

  • סינרגיית שיווק-מכירות

 

המאמר הבא מפרט את השינויים שיש לבצע.

The State of Content Marketing

06/05/2015

תוצאות סקר בנושא שיווק מבוסס תוכן.

תוצאות הסקר מבוססות על 205 משתמשי Eloqua בעולם.

בסקר תמצאו נתונים לגבי:

  • סוגי תוכן

  • תדירות התקשרות

  • ערוצי הפצה

  • מדידת אפקטיביות

  • ועוד...

Essentials Content Marketing Guide

17/03/2015

שיווק מבוסס תוכן הינו מרכיב הכרחי בתפריט של איש השיווק המודרני.

הלקוחות מתקשרים יותר ויותר עם הארגונים בערוצים דיגיטליים, ועל מנת להיות מסוגלים להעצים את חווית הלקוח ולהגדיל מכירות עלינו לספק ללקוחות את צרכיהם בערוצים אלו.

 

שלוש נקודות מרכזיות לבאים ליישם שיווק מבוסס תוכן:

  • תוכן כתומך במטרות העסקיות

  • תכנון

  • מדידה ובקרה

 

המאמר המצורף, מפרט את העקרונות המרכזיים ביישום כל נושא.

7 Reasons Content Marketing is Right for Your Business

16/11/2014

  • 80% ממקבלי ההחלטות במגזר העסקי מעדיפים לקבל מידע באמצעות תוכן ולא באמצעות פרסומות.

  • 70% מהם אמרו כי התוכן מקרב אותם לחברה.

  • 60% מתוכם סבורים שחברה שמשתמשת בתוכן מייצרת תהליכי מכירה חכמים יותר.

 

על פי מכון ה"מכון לתוכן שיווקי", 91% מחברות B2B ו 86% מחברות B2C משקיעות בשיווק ממוקד תוכן, וההשקעה בתחום זה הולכת ועולה.

 

המאמר המצורף סוקר בתמציתיות 7 סיבות מרכזיות להשקעה בשיווק מבוסס תוכן.

Connected Customer Journeys

22/04/2015

על מנת לייצר פעילות התומכת בצורה מלאה במסע הלקוח יש להתמקד בנושאים הבאים:

  • אינטגרציה של נתונים על התנהגות הלקוחות

  • הכר את הלקוח

  • פעילות רב ערוצית

  • תוכן איכותי רלוונטי

  • תהליכים עסקיים

  • משאבי כח אדם מתאימים

 

6 pitfalls to look out for to help ensure that your marketing automation journey launches smoothly.

08/04/2015

שש שגיאות מהם כדאי להימנע בהטמעת פתרון Marketing Automation

  1. הטמעת טכנולוגיה ללא תהליכים עסקיים תומכים

  2. אי הקצאת משאבים מתאימים

  3. הכנה לא מספקת של תוכן איכותי

  4. נתונים עם בעיות איכות

  5. פניה לא ממוקדת לקהלי היעד השונים

  6. חוסר מיקוד מספק בלקוח

 

במאמר המצורף תמצאו פירוט על כל נושא.

Top 5 Reports the CEO Wants from Marketing

01/04/2015

המנכ"ל מבקש מסמנכ"ל השיווק להראות לו מהי תרומת השיווק להכנסות הארגון.

במסגרת זו מעניינים אותו מדדים אלו:

  1. תרומה להכנסה לפי יחידה ארגונית

  2. היקף המכירות בתהליך

  3. קצב מכירות

  4. השפעת השיווק על המכירות

  5. סינרגיית שיווק מכירות

 

במאמר במצורף תוכלו לראות דוגמאות לממדים אלו.

Predictions 2015: CMOs Boldly Reach For More Influence In The Enterprise

24/3/2015

המהפכה הדיגיטלית משנה את שיטת החשיבה והפעולה של הלקוחות.

מנהל השיווק, בהיותו אחראי על הערוצים הדיגיטליים, משפיע יותר מתמיד על הצמיחה של הארגון.

בזמן הקרוב נראה שינוי לכיוון מגמות אלו:

  • השיווק כמנוע הארגוני

  • מיקסום המידע על הלקוח (נתונים-מידע-פעולה)

  • חדשנות בניהול לקוח

  • הטמעת טכנולוגיות מתקדמות לרוחב הארגון

  • ראיית לקוח חוצת ארגון

  • נאמנות וחוויית לקוח כמדד מרכזי

  • הרחבת המעורבות של ספקי שיווק דיגיטלי

Digital Marketers Guide to Using the Top Trends of 2015

22/01/2015

המאמר סוקר את ארבעת הנושאים המרכזיים בשיווק דיגיטלי עליהם יש לתת את הדעת, על מנת למקסם את הפעילות של 2015 ולהפוך למוביל בשיווק דיגיטלי.

הנושאים הם:

  • הרחבת הפעילות במובייל

  • אוטומציה

  • התאמה לשינויים במערכות הדוא"ל

  • תקשורת רלוונטית בזמן אמת

Digital Body Language

10/01/2015

הדיגיטל שינה את חוקי המשחק.

הלקוחות שלנו בודקים ולומדים על המוצרים שלנו הרבה לפני שהם יוצרים קשר עם המכירות, והפניה לגורם המוכר נעשית בשלבים האחרונים של המכירה. הארגון שלנו נדרש להיות מסוגל להבין את ההתנהגות הדיגיטלית של הלקוח (DBL -Digital Body Language) ולפעול בהתאם.

הבנת ה DBL תאפשר לנו לפעול במספר מישורים:

  • ניהול "מסע" הלקוח והבאתו לשלב הבשלות למכירה.

  • הגדלת מספר הלידים באמצעות תקשורת עם הלקוח טרום הפניה למכירות.

  • חשיפת התנהגות הלקוח לגורמי המכירות.

  • תיעדוף לידים לטיפול ע"ב ה DBL.

  • הצפת התראות מבוססות DBL בתהליך המכירה.

 

המאמר המצורף מסביר מהו DBL, למה חשוב להבין אותו, ומה התרומה שלו.

Guide To Winning Over Sales With Data

02/11/2014

העידן הדיגיטלי מביא איתו הזדמנות פז לשינוי ביחסי שיווק ומכירות.

היכולת לבצע שימוש בנתונים הופכת את אנשי השיווק לטובים יותר באמצעות היכולת להבין טוב יותר את הלקוחות, לפעול שיווקית בהתאם, ובכך להעביר לאנשי המכירות לידים טובים יותר.

המפתח להצלחה בנוי מחמישה מרכיבים מרכזיים:

  • היכרות עם עולם הנתונים

  • הגדרת והבנת הלקוח האידאלי

  • תוכן תומך רלוונטי כהכנה למכירה

  • הגדרה משותפת של ליד בשל למכירה

  • מיכון של תהליכי הבקרה, מדידה והלמידה

 

במאמר המצורף, נלמד כיצד לעשות זאת נכון 

The State Of Lead Nurturing

20/10/2014

הגברת פעילות הלקוחות בערוצים הדיגיטליים, העצימה את מרכזיות השיווק ביצירת לידים למכירה. ניתן לראות כי חלק ניכר מהארגונים משקיע מאמץ ניכר בפעילות לייצור לידים בזירה הדיגיטלית.
הפעילויות המצליחות מניבות כ 3% לידים (אחוז מבקרים שהשאירו לידים מכלל המבקרים בדף הנחיתה). המשמעות היא ש 97% מהמבקרים נשארו אנונימיים.
לאור העובדה ש 45% מהמתעניינים רוכשים בסופו של דבר, יש להטמיע תוכנית לטיפוח לידים (lead nurturing) שתשמר את הקשר עם הלקוחות על מנת שירכשו אצלנו ולא אצל המתחרים.

 

המאמר המצורף, מסביר את הצורך המרכזי בתוכנית טיפוח לידים וכיצד היא תורמת לארגון.

סקר שיווק דיגיטלי

25/02/2015

  • הסקר בוצע ב 25/02/2015.

  • בקרב כ 70 מנהלי שיווק שהשתתפו במפגש בנושא שיווק דיגיטלי ממוקד.

  • המשתתפים התבקשו לתת תשובות על המצב הקיים בארגון בו הם עובדים.

How to Target Marketing in 2014

28/09/2014

עד היום מיקדנו את הפעילות השיווקיות באמצעות פניה לקהלי יעד מוגדרים בעיקר ע"ב מאפיינים דמוגרפיים של קהלי היעד.

חדירת האינטרנט מאפשרת ללקוחות לבצע את שלב ההיכרות עם הפתרון הנדרש עוד בטרם פנייתם לארגון.

אנשי השיווק של היום נדרשים למקד את הפנייה באמצעות ניטור פעילות הלקוח בשלבים המוקדמים של המכירה (education). לשם כך נדרשות היכולות הבאות:

  • בסיס נתונים עם פרטי התקשרות עדכניים

  • מיפוי מסע הלקוח (Customer Journey)

  • יכולת מעקב וניטור של פעילות הלקוחות בערוצים

  • תוכן מותאם פרסונות ושלב במסע

How Great Marketers are Changing Their Focus

17/09/2014

העולם הדיגיטלי מחייב את הארגונים בכלל (ואנשי השיווק בפרט) לשנות את שיטת העבודה בשיווק הממוקד אל מול הלקוח.

הפעילות השיווקיות הופכת יותר ויותר להיות מושתתת על טריגרים הנובעים ממסע הלקוח בעולם הדיגיטלי.

השינוי דורש את היכולות הבאות:

  • צוותי עבודה משולבים

  • יכולת לייצר, לנתח ולפעול על בסיס נתוני התנהגות דיגיטלית

  • הבנה של "מסע הלקוח" (customer journey) 

10 Digital Marketing Mistakes Every Brand Makes

02/09/2014

המאמר סוקר 10 טעויות נפוצות שארגונים עושים בהטמעת שיווק דיגיטלי.

הנקודות מתפרסות על מספר תחומים:

  • מבנה ארגוני תומך

  • אסטרגיה ברורה

  • מיקוד עסקי בצירים המשפיעים

  • היכרות מעמיקה עם הלקוח

  • מדידה ובקרה

Defining the Modern Marketer

24/08/2014

 

המאמר סוקר את האלמנטים המרכזיים המאפיינים את איש השיווק המודרני וכיצד הוא נתפס בעיני אנשי השיווק של היום

  • מעבר מפעילות outbound לפעילות מבוססת Inbound

  • פעילות רב שלבית

  • קמפיינים רב ערוציים

  • מדידת עלות תועלת

  • שיפור מתמיד מבוסס אנליזה

  • מיקסום תקציב

Introducing Marketing Automation

10/07/2014

מצגת אינטראקטיבית המציגה:

  • מה זה Marketing Automation

  • הצורך העסקי לו הוא נותן מענה

  • ההשפעה העסקית של הפתרון

המצגת מתאימה הן לאלו שלא מכירים את הפתרון והן לאלו המכירים.

Demand Generation Cookbook

02/07/2014

המאמר מרכז 7 טיפים למימוש נכון של פתרון MA.

 

Digital Media Usage Snapshot 2015

16/12/2014

המחקר הקצר הזה סוקר את המגמות המרכזיות בשימוש במדיה דיגיטלית על ערוציה השונים, בקרב הצרכנים בשנת 2015.

זאת במטרה לסייע לאנשי השיווק לתכנן נכון יותר את ערוצי הפעילות.

 

Please reload

bottom of page