Israel marketing Automation

ISRAEL MARKETING AUTOMATION
שיווק דיגיטלי פרסונלי

  • צור קשר

  • סיפורי הצלחה

  • מאמרים

  • דף הבית

  • More

    צריך עצה? פנה אלינו

    מאמרים נבחרים

    ניתן להוריד את המאמרים וגם להצטרף לרשימת התפוצה

    עקרונות מרכזיים בבחירת כלי Marketing Automation

    01/07/2015

    המאמר המצורף מתאר את העקרונות המרכזיים בבחירת כלי MA.

    במאמר תמצאו את השיקולים המרכזיים שיעזרו לכם לבצע התאמה בין צרכי הארגון שלכם לסוגי הפתרונות הקיימים.

     

    לקריאה

    Gartner Magic Quadrant for CRM Lead Management 09-2016

    09/2016

    סקירה עדכנית של גרטנר על כלי Marketing Automation.

    הסקירה מתיחסת לנקודות הבאות:

    • הספקים המרכזיים בשוק

    • יתרונות וחסרונות של כל פתרון

    • הקריטריונים שנבחנו

    • משקל של כל קריטריון

    לקריאה

    The Forrester Wave Q4-2016

    11/2016

    סקירה עדכנית של פורסטר על כלי MA.

    הסקירה מסווגת את הכלים ליכולות ויתרונות חסרות של כל פתרון

    לקריאה

    IDC MarketScape Worldwide Marketing Cloud Platforms 2016

    24/01/2016

    מחקר זה  סוקר את פלטפורמות השיווק בענן הקיימות בשוק

    לקריאה

    Gartner Magic Quadrant for Digital Marketing Hubs 01-2016

    28/03/2016

    מחקר של גרטנר הסוקר את הפלטפורמות לשיווק דיגיטלי הקיימות בשוק

    לקריאה

    The Forrester Wave-Data Management Platforms Q4-2015

    02/01/2016

    מחקר של פורסטר הסוקר את הפתרונות המובילים בשוק בתחום

    DMP - Data Management Platforms

    לקריאה

    Gartner Magic Quadrant 08-2015

    14/09/2015

    סקירה עדכנית של גרטנר על כלי Marketing Automation.

    הסקירה מתיחסת לנקודות הבאות:

    • הספקים המרכזיים בשוק

    • יתרונות וחסרונות של כל פתרון

    • הקריטריונים שנבחנו

    • משקל של כל קריטריון

    לקריאה

    The Forrester Wave Q1-2014

    06/07/2014

    סקירה עדכנית של פורסטר על כלי MA.

    הסקירה מסווגת את הכלים לשני סוגים מרכזיים לפי גודל הארגון:

    • כלים לארגונים גדולים

    • כלים לארגונים קטנים

    לקריאה

    Marketing Automation Glossary

    01/02/2016

    מסמכון זה מרכז מונחים מרכזיים בתחום 

    לקריאה

    Marketing Automation Simplified

    13/07/2014

    המאמר סוקר את העקרונות של השיווק הממוקד הדיגיטלי:

    • Targeting

    • Email marketing

    • Lead Nurturing

    • Lead management

    • Lead Scoring

    לקריאה

    6 Signs You Need Marketing Automation

    10/07/2014

    המאמר מציג שש נקודות המצביעות על הצורך בפתרון MA:

    • קושי בהגעה לקהל היעד

    • משימות חוזרות המבוצעות בצורה ידנית

    • בעיות סינרגיית שיווק-מכירות

    • קושי בהצפת ערך הפעילות השיווקית

    • חוסר בלידים למכירות

    • איבוד עסקאות למתחרים

    לקריאה

    Why Marketing Automation

    09/07/2014

    מדריך קצר ותמציתי על הערך העסקי של פתרונות Marketing Automation. 

    לקריאה

    Why Do You Need Marketing Automation?

    20/05/2015

    יחידות השיווק מפנים יותר ויותר תקציבים למדיה הדיגיטלית ואנשי השיווק נדרשים לדעת ביתר דיוק מהו החזר ההשקעה של כל פעילות שהם עושים.

    פתרונות  Marketing Automation מסייעים לאנשי השיווק לנהל מספר רב של קמפיינים בסביבה רב ערוצית ולמדוד מהו החזר ההשקעה של כל פעילות.

     

    המאמר הקצר הבא מאיר כמה נקודות לגבי פתרונות אלו.

    לקריאה

    Avoid these 10 Marketing Automation Rookie Mistakes

    29/08/2015

    מאמר זה מציג 10 עקרונות בהם יש לדבוק על מנת ליישם בהצלחה פתרון Marketing Automation

     

    קריאה נעימה

    לקריאה

    9 Stats to Prove That Your Business Needs a Marketing Automation Software

    01/08/2015

    המאמר המצורף מציג סטיטיסטיקות אודות ההשפעה העסקית של פתרונות Marketing Automation

     

    קריאה נעימה

    לקריאה

    Marketing Automation Trends 2014

    16/08/2014

    סקר  שנערך בקרב כ 900 אנשי שיווק, במסגרתו נבחנו הנושאים הבאים:

    • מהן התועלות המרכזיות

    • מהן היכולות הפונקציונליות המרכזיות של הפתרון

    • מהם האתגרים המרכזיים בהטמעה

    • כיצד מודדים החזר השקעה של פתרונות אלו

    לקריאה

    Marketing Automation Roundup

    17/12/2014

    הצמיחה של הדיגיטל מינפה בצורה חסרת תקדים את מיכון השיווק.

    אנשי השיווק משתמשים ביותר ויותר טכנולוגיות על מנת להביא לתוצאות עסקיות טובות יותר.

    המחקר המצורף, סוקר את המגמות בהתפתחות התחום ומאפשר הבנה של הכלים העומדים לרשות מנהל השיווק בעולם הדיגיטלי, ואת התרומה העסקית של כל אחד מהם.

    לקריאה

    The ROI of Marketing Automation

    01/03/2016

    מאמר תמציתי זה מרכז את התחומים המרכזיים בהם בא לידי ביטוי החזר ההשקעה לארגונים המטמיעים מערכות אלו

    לקריאה

    25 Jaw-Dropping Marketing Automation Stats

    13/10/2014

    המאמרון מציג 25 נתונים סטטיסטיים אודות Marketing Automation.

    • התעשיה והיקפי האימוץ של הפתרונות

    • האתגרים העומדים בפני מנהלי השיווק בהקשרים אלו

    • המענה אותם מספקים הפתרונות אל מול האתגרים

    לקריאה

    Guide to Building Your Marketing Technology Stack

    15/02/2016

    המאמר מתאר את סט הטכנולוגיות הנדרשות ליחידות השיווק על מנת להיות מסוגלות לנהל תקשורת אפקטיבית אל מול הלקוחות בסביבה רב ערוצית מוכוונת דיגיטל

    לקריאה

    The CMO Solution Guide For Building A Modern Marketing Organization

    15/12/2015

    ריכוז של דעות של סמנכלי שיווק בעולם בנושאים מרכזיים בבנית יחידות שיווק בעולם הדיגיטלי

    לקריאה

    5 Ways Marketing Can Drive Higher Online Commerce

    14/08/2015

    המאמר המצורף מתאר את שיטת העבודה שיכולה לסייע לאנשי השיווק לעמוד באתגרים של גידול בהרכשת לקוחות אל מול יחסי המרה נמוכים.

    • שימוש בנתוני התנהגות הלקוח באתר

    • בניית פרופיל לקוח מוכוון דיגיטל

    • חיבור מאפייני התנהגות אופליין + אונליין

    • תקשורת רב ערוצית

    • תקשורת שיווקית פרסונלית לאחר המכירה

     

    קריאה נעימה

    לקריאה

    The CMO Solution Guide to Leveraging New Technology and Marketing Platforms

    14/07/2015

    על מנת לעמוד בקצב הדרישות והשינויים הנדרשים בניהול והעצמת חווית הלקוח, על מנהל השיווק:

    • לגבש חזון ברור לניהול חווית לקוח

    • רתימת יחידות הארגון

    • הובלת הטמעת טכנולוגיות תומכות

    • התאמת מבנה ארגוני ותחומי אחריות

    • הוצל"פ של החזון לרוחב הארגון

    • מיסוד תהלכי למידה ושיפור מתמיד

     

    המדריך הבא מתאר את הדרך והפתרונות הנדרשים להשגת המטרות.

    לקריאה

    5 Ways To Win With Data-Driven Marketing

    07/06/2015

    המאמר המצורף סוקר את חמשת העקרונות שיסייעו בידכם להעצים את אפקטיביות השיווק באמצעות שימוש מושכל בנתונים.

    • ניהול מבנה, זמינות ואיכות הנתונים

    • אוטומציה של תהליכים

    • שימוש בנתונים לתיקוף לידים

    • ניסוי וטעייה

    • מיקוד ב Quick-Wins

     

    המאמר מפרט מה נדרש בכל נושא

     

     

    לקריאה

    The Data-Driven Marketer

    13/02/2015

    סקר הנערך בקרב 852 אנשי שיווק מגלה כי רובם מונחי נתונים בתכנון והוצל"פ של פעילות שיווקית.

     

    השימוש בנתונים בא לידי ביטוי בעיקר במישורים הבאים:

    • ניתוח מקדים של הלקוחות

    • פעילות ממוקדת אל מול סגמנטים מוגדרים

    • מדידת אפקטיביות המהלכים השיווקיים

     

    המאמר המצורף, מציג את תוצאות הסקר.

     

    לקריאה

    Graduating from Email Marketing to Marketing Automation

    02/12/2014

    מאמר קצר וממצה המתאר את ההבדלים המרכזים בין פתרונות למשלוח אימייל לפתרונות MA הן מבחינה עסקית והן מבחינה פונקציונאלית.

    ההבדלים המרכזיים:

    • מעבר ממשלוח מסר חד פעמי לניהול שיחה

    • מתקשורת חד ערוצית לרב ערוצית

    • יותר קמפיינים בפחות זמן

    • יותר לידים במדדי כמות ואיכות

    • העצמת סינרגיית שיווק-מכירות

     

    בסוף המאמר ניתן למצוא השוואה פונקציונאלית של הפתרונות, כמו גם שאלון קצר להבנת מידת ההתאמה של פתרון MA לארגון.

    לקריאה

    Why Marketing Automation is More Successful Than Email Marketing

    07/09/2014

    במאמר קצר ותמציתי זה תמצאו 10 סיבות מרכזיות להתקדם מאימייל מרקטינג לפתרונות הדור הבא על מנת לייצר יותר לידים למכירות.

    • טרגטינג חכם

    • אוטומציה

    • סנכרון רב ערוצי

    • ניהול קמפיינים מובנה

    • לידים איכותיים למכירות

    לקריאה

    Email Marketing versus Marketing Automation Solutions

    07/09/2014

    מחקר השוואתי המסביר מהם ההבדלים המרכזיים בין פתרונות אימייל מרקטינג לפתרונות MA.

     

    במסמך תמצאו:

    • טבלת השוואה של יכולות פונקציונליות מרכזיות

    • מחשבון באמצעותו תוכלו להעריך עד כמה הפתרון מתאים לארגון שלכם

    לקריאה

    Behavioral Email Marketing

    15/06/2015

    המאמר המצטרף מסביר:

    • מה פשר המושג Behavioral Emails

    • דוגמאות

    • איך עושים זאת נכון

     

     

     

    לקריאה

    2015 Email Benchmarks and Trends

    07/07/2015

    המאמר המצורף מכיל נתוני בנצ'מרק לפעילות במייל בחלוקה לסוגי קמפיינים.

    • מדדים ביצוע מרכזיים

    • ימי השבוע

    • שעות ביום

    • דוגמאות

     

    קריאה נעימה

    לקריאה

    The New Rules of the Game

    28/06/2015

    המאמר המצורף מנתח את השינויים שהתרחשו בתהליכי הרכישה וקבלת ההחלטות במגזר ה B2B, ההשלכות של שינויים אלו על הספקים וההתאמות והפתרונות שיש להטמיע כתוצאה מכך.

    • הבנה של המוטיבציות של הלקוחות השונים

    • הכרות מעמיקה של מסע הלקוח

    • יכולת תמיכה בפרסונות השונות בכל שלב במסע

    • סינרגיית שיווק-מכירות

     

    המאמר הבא מפרט את השינויים שיש לבצע.

    לקריאה

    The State of Content Marketing

    06/05/2015

    תוצאות סקר בנושא שיווק מבוסס תוכן.

    תוצאות הסקר מבוססות על 205 משתמשי Eloqua בעולם.

    בסקר תמצאו נתונים לגבי:

    • סוגי תוכן

    • תדירות התקשרות

    • ערוצי הפצה

    • מדידת אפקטיביות

    • ועוד...

    לקריאה

    Essentials Content Marketing Guide

    17/03/2015

    שיווק מבוסס תוכן הינו מרכיב הכרחי בתפריט של איש השיווק המודרני.

    הלקוחות מתקשרים יותר ויותר עם הארגונים בערוצים דיגיטליים, ועל מנת להיות מסוגלים להעצים את חווית הלקוח ולהגדיל מכירות עלינו לספק ללקוחות את צרכיהם בערוצים אלו.

     

    שלוש נקודות מרכזיות לבאים ליישם שיווק מבוסס תוכן:

    • תוכן כתומך במטרות העסקיות

    • תכנון

    • מדידה ובקרה

     

    המאמר המצורף, מפרט את העקרונות המרכזיים ביישום כל נושא.

    לקריאה

    7 Reasons Content Marketing is Right for Your Business

    16/11/2014

    • 80% ממקבלי ההחלטות במגזר העסקי מעדיפים לקבל מידע באמצעות תוכן ולא באמצעות פרסומות.

    • 70% מהם אמרו כי התוכן מקרב אותם לחברה.

    • 60% מתוכם סבורים שחברה שמשתמשת בתוכן מייצרת תהליכי מכירה חכמים יותר.

     

    על פי מכון ה"מכון לתוכן שיווקי", 91% מחברות B2B ו 86% מחברות B2C משקיעות בשיווק ממוקד תוכן, וההשקעה בתחום זה הולכת ועולה.

     

    המאמר המצורף סוקר בתמציתיות 7 סיבות מרכזיות להשקעה בשיווק מבוסס תוכן.

    לקריאה

    Connected Customer Journeys

    22/04/2015

    על מנת לייצר פעילות התומכת בצורה מלאה במסע הלקוח יש להתמקד בנושאים הבאים:

    • אינטגרציה של נתונים על התנהגות הלקוחות

    • הכר את הלקוח

    • פעילות רב ערוצית

    • תוכן איכותי רלוונטי

    • תהליכים עסקיים

    • משאבי כח אדם מתאימים

     

    לקריאה

    6 pitfalls to look out for to help ensure that your marketing automation journey launches smoothly.

    08/04/2015

    שש שגיאות מהם כדאי להימנע בהטמעת פתרון Marketing Automation

    1. הטמעת טכנולוגיה ללא תהליכים עסקיים תומכים

    2. אי הקצאת משאבים מתאימים

    3. הכנה לא מספקת של תוכן איכותי

    4. נתונים עם בעיות איכות

    5. פניה לא ממוקדת לקהלי היעד השונים

    6. חוסר מיקוד מספק בלקוח

     

    במאמר המצורף תמצאו פירוט על כל נושא.

    לקריאה

    Top 5 Reports the CEO Wants from Marketing

    01/04/2015

    המנכ"ל מבקש מסמנכ"ל השיווק להראות לו מהי תרומת השיווק להכנסות הארגון.

    במסגרת זו מעניינים אותו מדדים אלו:

    1. תרומה להכנסה לפי יחידה ארגונית

    2. היקף המכירות בתהליך

    3. קצב מכירות

    4. השפעת השיווק על המכירות

    5. סינרגיית שיווק מכירות

     

    במאמר במצורף תוכלו לראות דוגמאות לממדים אלו.

    לקריאה

    Predictions 2015: CMOs Boldly Reach For More Influence In The Enterprise

    24/3/2015

    המהפכה הדיגיטלית משנה את שיטת החשיבה והפעולה של הלקוחות.

    מנהל השיווק, בהיותו אחראי על הערוצים הדיגיטליים, משפיע יותר מתמיד על הצמיחה של הארגון.

    בזמן הקרוב נראה שינוי לכיוון מגמות אלו:

    • השיווק כמנוע הארגוני

    • מיקסום המידע על הלקוח (נתונים-מידע-פעולה)

    • חדשנות בניהול לקוח

    • הטמעת טכנולוגיות מתקדמות לרוחב הארגון

    • ראיית לקוח חוצת ארגון

    • נאמנות וחוויית לקוח כמדד מרכזי

    • הרחבת המעורבות של ספקי שיווק דיגיטלי

    לקריאה

    Digital Marketers Guide to Using the Top Trends of 2015

    22/01/2015

    המאמר סוקר את ארבעת הנושאים המרכזיים בשיווק דיגיטלי עליהם יש לתת את הדעת, על מנת למקסם את הפעילות של 2015 ולהפוך למוביל בשיווק דיגיטלי.

    הנושאים הם:

    • הרחבת הפעילות במובייל

    • אוטומציה

    • התאמה לשינויים במערכות הדוא"ל

    • תקשורת רלוונטית בזמן אמת

    לקריאה

    Digital Body Language

    10/01/2015

    הדיגיטל שינה את חוקי המשחק.

    הלקוחות שלנו בודקים ולומדים על המוצרים שלנו הרבה לפני שהם יוצרים קשר עם המכירות, והפניה לגורם המוכר נעשית בשלבים האחרונים של המכירה. הארגון שלנו נדרש להיות מסוגל להבין את ההתנהגות הדיגיטלית של הלקוח (DBL -Digital Body Language) ולפעול בהתאם.

    הבנת ה DBL תאפשר לנו לפעול במספר מישורים:

    • ניהול "מסע" הלקוח והבאתו לשלב הבשלות למכירה.

    • הגדלת מספר הלידים באמצעות תקשורת עם הלקוח טרום הפניה למכירות.

    • חשיפת התנהגות הלקוח לגורמי המכירות.

    • תיעדוף לידים לטיפול ע"ב ה DBL.

    • הצפת התראות מבוססות DBL בתהליך המכירה.

     

    המאמר המצורף מסביר מהו DBL, למה חשוב להבין אותו, ומה התרומה שלו.

    לקריאה

    Guide To Winning Over Sales With Data

    02/11/2014

    העידן הדיגיטלי מביא איתו הזדמנות פז לשינוי ביחסי שיווק ומכירות.

    היכולת לבצע שימוש בנתונים הופכת את אנשי השיווק לטובים יותר באמצעות היכולת להבין טוב יותר את הלקוחות, לפעול שיווקית בהתאם, ובכך להעביר לאנשי המכירות לידים טובים יותר.

    המפתח להצלחה בנוי מחמישה מרכיבים מרכזיים:

    • היכרות עם עולם הנתונים

    • הגדרת והבנת הלקוח האידאלי

    • תוכן תומך רלוונטי כהכנה למכירה

    • הגדרה משותפת של ליד בשל למכירה

    • מיכון של תהליכי הבקרה, מדידה והלמידה

     

    במאמר המצורף, נלמד כיצד לעשות זאת נכון 

    לקריאה

    The State Of Lead Nurturing

    20/10/2014

    הגברת פעילות הלקוחות בערוצים הדיגיטליים, העצימה את מרכזיות השיווק ביצירת לידים למכירה. ניתן לראות כי חלק ניכר מהארגונים משקיע מאמץ ניכר בפעילות לייצור לידים בזירה הדיגיטלית.
    הפעילויות המצליחות מניבות כ 3% לידים (אחוז מבקרים שהשאירו לידים מכלל המבקרים בדף הנחיתה). המשמעות היא ש 97% מהמבקרים נשארו אנונימיים.
    לאור העובדה ש 45% מהמתעניינים רוכשים בסופו של דבר, יש להטמיע תוכנית לטיפוח לידים (lead nurturing) שתשמר את הקשר עם הלקוחות על מנת שירכשו אצלנו ולא אצל המתחרים.

     

    המאמר המצורף, מסביר את הצורך המרכזי בתוכנית טיפוח לידים וכיצד היא תורמת לארגון.

    לקריאה

    סקר שיווק דיגיטלי

    25/02/2015

    • הסקר בוצע ב 25/02/2015.

    • בקרב כ 70 מנהלי שיווק שהשתתפו במפגש בנושא שיווק דיגיטלי ממוקד.

    • המשתתפים התבקשו לתת תשובות על המצב הקיים בארגון בו הם עובדים.

    לקריאה

    How to Target Marketing in 2014

    28/09/2014

    עד היום מיקדנו את הפעילות השיווקיות באמצעות פניה לקהלי יעד מוגדרים בעיקר ע"ב מאפיינים דמוגרפיים של קהלי היעד.

    חדירת האינטרנט מאפשרת ללקוחות לבצע את שלב ההיכרות עם הפתרון הנדרש עוד בטרם פנייתם לארגון.

    אנשי השיווק של היום נדרשים למקד את הפנייה באמצעות ניטור פעילות הלקוח בשלבים המוקדמים של המכירה (education). לשם כך נדרשות היכולות הבאות:

    • בסיס נתונים עם פרטי התקשרות עדכניים

    • מיפוי מסע הלקוח (Customer Journey)

    • יכולת מעקב וניטור של פעילות הלקוחות בערוצים

    • תוכן מותאם פרסונות ושלב במסע

    לקריאה

    How Great Marketers are Changing Their Focus

    17/09/2014

    העולם הדיגיטלי מחייב את הארגונים בכלל (ואנשי השיווק בפרט) לשנות את שיטת העבודה בשיווק הממוקד אל מול הלקוח.

    הפעילות השיווקיות הופכת יותר ויותר להיות מושתתת על טריגרים הנובעים ממסע הלקוח בעולם הדיגיטלי.

    השינוי דורש את היכולות הבאות:

    • צוותי עבודה משולבים

    • יכולת לייצר, לנתח ולפעול על בסיס נתוני התנהגות דיגיטלית

    • הבנה של "מסע הלקוח" (customer journey) 

    לקריאה

    10 Digital Marketing Mistakes Every Brand Makes

    02/09/2014

    המאמר סוקר 10 טעויות נפוצות שארגונים עושים בהטמעת שיווק דיגיטלי.

    הנקודות מתפרסות על מספר תחומים:

    • מבנה ארגוני תומך

    • אסטרגיה ברורה

    • מיקוד עסקי בצירים המשפיעים

    • היכרות מעמיקה עם הלקוח

    • מדידה ובקרה

    לקריאה

    Defining the Modern Marketer

    24/08/2014

     

    המאמר סוקר את האלמנטים המרכזיים המאפיינים את איש השיווק המודרני וכיצד הוא נתפס בעיני אנשי השיווק של היום

    • מעבר מפעילות outbound לפעילות מבוססת Inbound

    • פעילות רב שלבית

    • קמפיינים רב ערוציים

    • מדידת עלות תועלת

    • שיפור מתמיד מבוסס אנליזה

    • מיקסום תקציב

    לקריאה

    Introducing Marketing Automation

    10/07/2014

    מצגת אינטראקטיבית המציגה:

    • מה זה Marketing Automation

    • הצורך העסקי לו הוא נותן מענה

    • ההשפעה העסקית של הפתרון

    המצגת מתאימה הן לאלו שלא מכירים את הפתרון והן לאלו המכירים.

    לצפיה

    Demand Generation Cookbook

    02/07/2014

    המאמר מרכז 7 טיפים למימוש נכון של פתרון MA.

     

    לקריאה

    Digital Media Usage Snapshot 2015

    16/12/2014

    המחקר הקצר הזה סוקר את המגמות המרכזיות בשימוש במדיה דיגיטלית על ערוציה השונים, בקרב הצרכנים בשנת 2015.

    זאת במטרה לסייע לאנשי השיווק לתכנן נכון יותר את ערוצי הפעילות.

     

    לקריאה
    Please reload

    © 2014 by IMA - Israel Marketing Automation.

    צור קשר: marketingautoil@gmail.com