צריך עצה? פנה אלינו
מאמרים נבחרים
ניתן להוריד את המאמרים וגם להצטרף לרשימת התפוצה
Why Do You Need Marketing Automation?
20/05/2015
יחידות השיווק מפנים יותר ויותר תקציבים למדיה הדיגיטלית ואנשי השיווק נדרשים לדעת ביתר דיוק מהו החזר ההשקעה של כל פעילות שהם עושים.
פתרונות Marketing Automation מסייעים לאנשי השיווק לנהל מספר רב של קמפיינים בסביבה רב ערוצית ולמדוד מהו החזר ההשקעה של כל פעילות.
המאמר הקצר הבא מאיר כמה נקודות לגבי פתרונות אלו.
Marketing Automation Roundup
17/12/2014
הצמיחה של הדיגיטל מינפה בצורה חסרת תקדים את מיכון השיווק.
אנשי השיווק משתמשים ביותר ויותר טכנולוגיות על מנת להביא לתוצאות עסקיות טובות יותר.
המחקר המצורף, סוקר את המגמות בהתפתחות התחום ומאפשר הבנה של הכלים העומדים לרשות מנהל השיווק בעולם הדיגיטלי, ואת התרומה העסקית של כל אחד מהם.
5 Ways Marketing Can Drive Higher Online Commerce
14/08/2015
המאמר המצורף מתאר את שיטת העבודה שיכולה לסייע לאנשי השיווק לעמוד באתגרים של גידול בהרכשת לקוחות אל מול יחסי המרה נמוכים.
-
שימוש בנתוני התנהגות הלקוח באתר
-
בניית פרופיל לקוח מוכוון דיגיטל
-
חיבור מאפייני התנהגות אופליין + אונליין
-
תקשורת רב ערוצית
-
תקשורת שיווקית פרסונלית לאחר המכירה
קריאה נעימה
The CMO Solution Guide to Leveraging New Technology and Marketing Platforms
14/07/2015
על מנת לעמוד בקצב הדרישות והשינויים הנדרשים בניהול והעצמת חווית הלקוח, על מנהל השיווק:
-
לגבש חזון ברור לניהול חווית לקוח
-
רתימת יחידות הארגון
-
הובלת הטמעת טכנולוגיות תומכות
-
התאמת מבנה ארגוני ותחומי אחריות
-
הוצל"פ של החזון לרוחב הארגון
-
מיסוד תהלכי למידה ושיפור מתמיד
המדריך הבא מתאר את הדרך והפתרונות הנדרשים להשגת המטרות.
The Data-Driven Marketer
13/02/2015
סקר הנערך בקרב 852 אנשי שיווק מגלה כי רובם מונחי נתונים בתכנון והוצל"פ של פעילות שיווקית.
השימוש בנתונים בא לידי ביטוי בעיקר במישורים הבאים:
-
ניתוח מקדים של הלקוחות
-
פעילות ממוקדת אל מול סגמנטים מוגדרים
-
מדידת אפקטיביות המהלכים השיווקיים
המאמר המצורף, מציג את תוצאות הסקר.
Graduating from Email Marketing to Marketing Automation
02/12/2014
מאמר קצר וממצה המתאר את ההבדלים המרכזים בין פתרונות למשלוח אימייל לפתרונות MA הן מבחינה עסקית והן מבחינה פונקציונאלית.
ההבדלים המרכזיים:
-
מעבר ממשלוח מסר חד פעמי לניהול שיחה
-
מתקשורת חד ערוצית לרב ערוצית
-
יותר קמפיינים בפחות זמן
-
יותר לידים במדדי כמות ואיכות
-
העצמת סינרגיית שיווק-מכירות
בסוף המאמר ניתן למצוא השוואה פונקציונאלית של הפתרונות, כמו גם שאלון קצר להבנת מידת ההתאמה של פתרון MA לארגון.
The New Rules of the Game
28/06/2015
המאמר המצורף מנתח את השינויים שהתרחשו בתהליכי הרכישה וקבלת ההחלטות במגזר ה B2B, ההשלכות של שינויים אלו על הספקים וההתאמות והפתרונות שיש להטמיע כתוצאה מכך.
-
הבנה של המוטיבציות של הלקוחות השונים
-
הכרות מעמיקה של מסע הלקוח
-
יכולת תמיכה בפרסונות השונות בכל שלב במסע
-
סינרגיית שיווק-מכירות
המאמר הבא מפרט את השינויים שיש לבצע.
Essentials Content Marketing Guide
17/03/2015
שיווק מבוסס תוכן הינו מרכיב הכרחי בתפריט של איש השיווק המודרני.
הלקוחות מתקשרים יותר ויותר עם הארגונים בערוצים דיגיטליים, ועל מנת להיות מסוגלים להעצים את חווית הלקוח ולהגדיל מכירות עלינו לספק ללקוחות את צרכיהם בערוצים אלו.
שלוש נקודות מרכזיות לבאים ליישם שיווק מבוסס תוכן:
-
תוכן כתומך במטרות העסקיות
-
תכנון
-
מדידה ובקרה
המאמר המצורף, מפרט את העקרונות המרכזיים ביישום כל נושא.
7 Reasons Content Marketing is Right for Your Business
16/11/2014
-
80% ממקבלי ההחלטות במגזר העסקי מעדיפים לקבל מידע באמצעות תוכן ולא באמצעות פרסומות.
-
70% מהם אמרו כי התוכן מקרב אותם לחברה.
-
60% מתוכם סבורים שחברה שמשתמשת בתוכן מייצרת תהליכי מכירה חכמים יותר.
על פי מכון ה"מכון לתוכן שיווקי", 91% מחברות B2B ו 86% מחברות B2C משקיעות בשיווק ממוקד תוכן, וההשקעה בתחום זה הולכת ועולה.
המאמר המצורף סוקר בתמציתיות 7 סיבות מרכזיות להשקעה בשיווק מבוסס תוכן.
6 pitfalls to look out for to help ensure that your marketing automation journey launches smoothly.
08/04/2015
שש שגיאות מהם כדאי להימנע בהטמעת פתרון Marketing Automation
-
הטמעת טכנולוגיה ללא תהליכים עסקיים תומכים
-
אי הקצאת משאבים מתאימים
-
הכנה לא מספקת של תוכן איכותי
-
נתונים עם בעיות איכות
-
פניה לא ממוקדת לקהלי היעד השונים
-
חוסר מיקוד מספק בלקוח
במאמר המצורף תמצאו פירוט על כל נושא.
Top 5 Reports the CEO Wants from Marketing
01/04/2015
המנכ"ל מבקש מסמנכ"ל השיווק להראות לו מהי תרומת השיווק להכנסות הארגון.
במסגרת זו מעניינים אותו מדדים אלו:
-
תרומה להכנסה לפי יחידה ארגונית
-
היקף המכירות בתהליך
-
קצב מכירות
-
השפעת השיווק על המכירות
-
סינרגיית שיווק מכירות
במאמר במצורף תוכלו לראות דוגמאות לממדים אלו.
Predictions 2015: CMOs Boldly Reach For More Influence In The Enterprise
24/3/2015
המהפכה הדיגיטלית משנה את שיטת החשיבה והפעולה של הלקוחות.
מנהל השיווק, בהיותו אחראי על הערוצים הדיגיטליים, משפיע יותר מתמיד על הצמיחה של הארגון.
בזמן הקרוב נראה שינוי לכיוון מגמות אלו:
-
השיווק כמנוע הארגוני
-
מיקסום המידע על הלקוח (נתונים-מידע-פעולה)
-
חדשנות בניהול לקוח
-
הטמעת טכנולוגיות מתקדמות לרוחב הארגון
-
ראיית לקוח חוצת ארגון
-
נאמנות וחוויית לקוח כמדד מרכזי
-
הרחבת המעורבות של ספקי שיווק דיגיטלי
Digital Body Language
10/01/2015
הדיגיטל שינה את חוקי המשחק.
הלקוחות שלנו בודקים ולומדים על המוצרים שלנו הרבה לפני שהם יוצרים קשר עם המכירות, והפניה לגורם המוכר נעשית בשלבים האחרונים של המכירה. הארגון שלנו נדרש להיות מסוגל להבין את ההתנהגות הדיגיטלית של הלקוח (DBL -Digital Body Language) ולפעול בהתאם.
הבנת ה DBL תאפשר לנו לפעול במספר מישורים:
-
ניהול "מסע" הלקוח והבאתו לשלב הבשלות למכירה.
-
הגדלת מספר הלידים באמצעות תקשורת עם הלקוח טרום הפניה למכירות.
-
חשיפת התנהגות הלקוח לגורמי המכירות.
-
תיעדוף לידים לטיפול ע"ב ה DBL.
-
הצפת התראות מבוססות DBL בתהליך המכירה.
המאמר המצורף מסביר מהו DBL, למה חשוב להבין אותו, ומה התרומה שלו.
Guide To Winning Over Sales With Data
02/11/2014
העידן הדיגיטלי מביא איתו הזדמנות פז לשינוי ביחסי שיווק ומכירות.
היכולת לבצע שימוש בנתונים הופכת את אנשי השיווק לטובים יותר באמצעות היכולת להבין טוב יותר את הלקוחות, לפעול שיווקית בהתאם, ובכך להעביר לאנשי המכירות לידים טובים יותר.
המפתח להצלחה בנוי מחמישה מרכיבים מרכזיים:
-
היכרות עם עולם הנתונים
-
הגדרת והבנת הלקוח האידאלי
-
תוכן תומך רלוונטי כהכנה למכירה
-
הגדרה משותפת של ליד בשל למכירה
-
מיכון של תהליכי הבקרה, מדידה והלמידה
במאמר המצורף, נלמד כיצד לעשות זאת נכון
The State Of Lead Nurturing
20/10/2014
הגברת פעילות הלקוחות בערוצים הדיגיטליים, העצימה את מרכזיות השיווק ביצירת לידים למכירה. ניתן לראות כי חלק ניכר מהארגונים משקיע מאמץ ניכר בפעילות לייצור לידים בזירה הדיגיטלית.
הפעילויות המצליחות מניבות כ 3% לידים (אחוז מבקרים שהשאירו לידים מכלל המבקרים בדף הנחיתה). המשמעות היא ש 97% מהמבקרים נשארו אנונימיים.
לאור העובדה ש 45% מהמתעניינים רוכשים בסופו של דבר, יש להטמיע תוכנית לטיפוח לידים (lead nurturing) שתשמר את הקשר עם הלקוחות על מנת שירכשו אצלנו ולא אצל המתחרים.
המאמר המצורף, מסביר את הצורך המרכזי בתוכנית טיפוח לידים וכיצד היא תורמת לארגון.
How to Target Marketing in 2014
28/09/2014
עד היום מיקדנו את הפעילות השיווקיות באמצעות פניה לקהלי יעד מוגדרים בעיקר ע"ב מאפיינים דמוגרפיים של קהלי היעד.
חדירת האינטרנט מאפשרת ללקוחות לבצע את שלב ההיכרות עם הפתרון הנדרש עוד בטרם פנייתם לארגון.
אנשי השיווק של היום נדרשים למקד את הפנייה באמצעות ניטור פעילות הלקוח בשלבים המוקדמים של המכירה (education). לשם כך נדרשות היכולות הבאות:
-
בסיס נתונים עם פרטי התקשרות עדכניים
-
מיפוי מסע הלקוח (Customer Journey)
-
יכולת מעקב וניטור של פעילות הלקוחות בערוצים
-
תוכן מותאם פרסונות ושלב במסע
How Great Marketers are Changing Their Focus
17/09/2014
העולם הדיגיטלי מחייב את הארגונים בכלל (ואנשי השיווק בפרט) לשנות את שיטת העבודה בשיווק הממוקד אל מול הלקוח.
הפעילות השיווקיות הופכת יותר ויותר להיות מושתתת על טריגרים הנובעים ממסע הלקוח בעולם הדיגיטלי.
השינוי דורש את היכולות הבאות:
-
צוותי עבודה משולבים
-
יכולת לייצר, לנתח ולפעול על בסיס נתוני התנהגות דיגיטלית
-
הבנה של "מסע הלקוח" (customer journey)